reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katarína Džunková

Katarína Džunková

Bloger 
  • Počet článkov:  257
  •  | 
  • Páči sa:  2x
reklama

Nemecko

Helgoland

Katarína Džunková

Helgoland

Aj naše kontinenty sú ostrovmi, a predsa pociťujeme malú plochu zeme ohraničenú vodou ako čosi existenciálne, kde si väčšmi uvedomujeme vlastné bytie i vznik pevniny, akoby boli ostrovy vzorkou zeme i ľudstva v malom.

  • 4. okt 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 786x
  • 0
Bodensee

Katarína Džunková

Bodensee

Nebo sa zaplnilo oblakmi, a keď sa na obzore zjavovala diaľka, vravela som jej – Už nechcem! A predsa diaľka pristupovala ku mne, nebo sa približovalo v kvapkách dažďa a na dlaň ku mne chodil na kus reči celý svet, hoci som sa ani

  • 28. jún 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 054x
  • 1
Jesenná Rujana

Katarína Džunková

Jesenná Rujana

V jesenných listoch, ktoré vo zvislom prúde obkolesili čistinu ako mreže, chcelo mi srdce nahovárať – milovať tých, čo sú mi sympatickí; milovať tých, ktorých hodnotu zjavne vidím; milovať tých,

  • 10. okt 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 090x
  • 10
Drážďany

Katarína Džunková

Drážďany

„Kamže to ideš, dievča?“ pýtali sa ma koľajnice, keď som sedela na nich a povedľa nás ako uháňajúca líška tieklo Labe a snažilo sa držať krok s medzištátnym vlakom. Poháňalo svoj tok a naberalo rýchle zákruty, pridávalo do vĺn a tmavých vŕbových konárov uprostred koryta, aby mu neuniklo nič z nášho začínajúceho rozhovoru. Vlak ma unášal do Drážďan.

  • 20. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 695x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu