reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katarína Džunková

Katarína Džunková

Bloger 
  • Počet článkov:  257
  •  | 
  • Páči sa:  2x
reklama

Čierna Hora

Čiernohorské mestá

Katarína Džunková

Čiernohorské mestá

Hoci slnko prechádza cez obe strany skla, predsa je človek navyknutý vnímať iba svoju vlastnú bolesť, akoby bolo jeho srdce z dreva – osvetľované iba z jednej strany. No keby to aspoň bolo drevo, čo by zaspievalo.

  • 22. dec 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Skadarské jazero

Katarína Džunková

Skadarské jazero

Hoci som sama pozývala k sebe málokoho, Skadarské jazero si k sebe pozvalo mňa. Aspoň ja som si tak vysvetľovala jeho otvorenú dlaň, jeho vôňu, jeho vzduch, slnko žiarivé a zrelé ako strapec bieleho hrozna,

  • 12. dec 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Kláštor Ostrog

Katarína Džunková

Kláštor Ostrog

Leto bolo v ten rok také horúce a jasné a slnečná žiara vykresľovala krajinu s presnosťou, v ktorej sa vyprahnuté a prastaré kaňony menili na chrbty zvierat, na svedka vypovedajúceho nielen o ľudských dejinách, ale aj o dráme zeme, že som nedokázala zodvihnúť pero, len som sa dívala na krajinu a nechávala cez svoju dušu prestupovať osud tejto zeme.

  • 16. jan 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu